Onsdag

Idag tog hela familjen sovmorgon tillsammans. Så mysigt. När Jonathan vaknar så kommer han in och gosar med oss å då hämtar vi Isabella med så vi alla kan gosa tillsammans :) Efter frukosten så var det dags för mej att måla igen. Phuu så drygt det är. Tycker det är roligt att måla, men det blir lite enformit när man målar samma sak om och om igen. Var dörrkarm ska målas fyra ggr vadera och listerna tre ggr. Men, det är värt det, med tanke på resultatet :) Hade velat måla insidan av alla fönsterna med nu, men det får vänta. Blir till nästa år istället tror jag. När älskling åkte iväg för att jobba så tog jag med mej barnen till stan för att handla. Jonathan var så dukig när han gick med idag och Isabella sa inte ett ord. Eller jo, prata på gör hon ju, men hon skrek inget :) Så nu är maten tills midsommar inskaffat. Var ju tvungen att köpa en liter Jordgubbar idag med för att provsmaka dem :) Barnen tycker det är gott med :) Idag så var barnen ute längre än vanligt och lekte. Gäller ju att passa på när regnet håller sig borta. Så, det har blivit mycket bus idag å barnen är så glada ver att kunna vara ute. De leker så fint tillsammans då :) Nu sover dem sött å jag har provsmakat lite till på gubbarna. Så nu ska jag gå ut i garaget för att måla dagens lister en sista gång, sen in och måla det sista på karmen till stora toan. Är lite trött ikväll, så när jag är klar lär jag somna i soffan. Funderar på att sätta på någon bra film.. Imorgon förmiddag så ska jag och barnen åka in till stan för att träffa Sandra och lilla Tindra. Älskling är ledig imorgon, så han ska minsann få måla en omgång på nästa karm :) Sen ska vi bara vara tillsammans resten av dagen :) Ha en trevlig kväll! Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0