nu minsann..

ja nu minsann så passar solen och värmen på att komma när man ska jobba. Men men, det skulle ju inte vara så länge denna gången säger dem. Så jag tror det kommer bli bra väder under våran semester sen :) Men det var ju fint väder igår när vi var lediga. Så vi fick en del gjort ute. Häcken är klippt, åkern (gräsmattan) är klippt, det är rensat och undanplockat. Var ute precis hela dagen, lekte en hel del med barnen, var ute på en härlig promenad. Så dagen var mycket bra :) Idag så har jag jobbat, och gör det resterande av denna veckan med, bortsätt ifrån på fredag då jag är ledig. Jörgen var ledig och hemma med barnen idag med, så de har varit ute och lekt hela dagen. Å nu ikväll så har älskling målat färidgt det sista av fönsterna på altanen. Imorgon så ska vi på speedway i vetlanda. Ska bli kul att se en elit serie match. Barnen ska så klart följa med, så älskling ska fixa med lite fika å så, sen plockar de upp mej på jobbet. Ska bli mysigt. Jonathan tycker det är så roligt med :) Nu har jag avklarat mitt tränigspass och tagit mej en dusch. Känner mej lagom mör i kroppen. Så lär soma skönt sen :) Nä, nu är det dags för miys i soffan. Ha en trevlig kväll! Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0