ledig med syster idah

Onsdagen blev bra hos läkaren. Allt gick bra hoppas jag. Efteråt så åkte älskling och ja in till stan och tog en lunch tillsammans. Inte var dag det händer direkt så det var mysigt. Torsdagen spenderades till stor del ute. Vi skrapade fönsterna så de skulle bli målar klara :-) igår (fredag) så jobbade jag. När jag slutat så åkte jag till stationen för att hämta min syster idah. Hon ska vara här i flera dagar nu, det är så roligt att ha henna här. Och det är skönt att ha henne här nu under denna jobbiga tiden. Vi får stötta varandra. Älskar alla mina syskon så otroligt mycket! Igårkväll så började vi att måla fösnterna. Så nu är de på gång att bli vita :-) känns lite ovant, men det blir nog bra när det hela är klart. Huset ska ju med få sig en annan färg senare i sommar :-) just nu ligger vi och latar oss i solen medans älskling är duktig och målar :-) ikväll, när det är skugga på baksidan så ska jag med ta tag i en pensel igen :-) önskar er alla en trevlig helg i det härliga vädret. Kraam

Kommentarer
Postat av: Daniela

2011-06-04 @ 23:38:42
URL: http://danielamedettl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0