Låång väntan..

Idag var det upp tidigt som gällde. Jobbade min första dag som utbildad köksbiträde :) Det är så himla kul att jobba med det som man verkligen vill göra :) Trivs som fisken i vattnet. :) Gick ifrån lite tidigare eftersom jag var tvungen att åka in till arbetsfömedlingen idag och skriva in mig. Det var 15 nr före mej, flera stycken hade lämnat sin plats i kön, ändå tog det över 1,5 h innan det var min tur. Herregud vilken tid det tar för folk där inne. Inte så väl organiserat direkt. Men fick förklarat att det är årets värsta dag för dem där inne, med tanke på att studenter som kommer för att skriva in sig, plus att det var flera i personalen som var sjuka. Men men, nu är det klart iaf :) När jag kom hem så möttes jag av två solstrålar i dörren :) Barnen stod på trappen och väntade på att jag skulle komma hem. När de såg att jag kom så bara sken de upp och sprang till mig och gav mig en bamsekram. :) Blir så himla glad av att se dem så glada. Värmer i hjärtat! Vi har busat och gosat under eftermiddagen/kvällen, samt så fick vi trevligt besök av Rebecca med. Hon visade upp sin nya fina bil :) Det är just en sådan som vi har pratat om att skaffa med. Men, det är ju lite längre fram det gäller. Men vi vill ha en lite mindre och bensinsnålare bil istället för den ena här hemma. Älskling är just nu ute och målar på altanen. Så jag ska ta mej ett litet tränigspass nu, sedan blir det en skön dusch innan det blir mys i soffan. Imorgon så är jag ledig. Så jag och barnen ska vara hemma och busa massa. Det blir nog en härlig promenad med om inte regnet vräker ner. Får antagligen trevligt sällskap med :) Ha en fortsatt trevlig kväll. kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0