Härlig kväll..

Idag så blev det en liiten sovmorgon. Så skönt att gå upp och ta det lite lugnt på morgonen innan det är dags att åka till jobbet. Så idag blev det frukost tillsammans med barnen :) Efter det så var det dags för dem att gå till dagis och jag begav mig av till jobbet. Kan informera om att det är ganska så varmt i dessa kock kläder när man står i ett varmt kök med plattor, ugnar och diskmaskin på. Phuu..men det är bara att härda ut ett litet tag till :) Blev en allmänt stressig dag. Så tråkigt när det inte riktigt funkar som det ska med vikarierna. Känns som om man får jobba för två. Men men, det är ju chefen som lagt shemat som kunde gjort det lite bättre. Det ska vi helt klart framföra till dem. När jag slutade så kom min lilla familj och plockade upp mej, så åkte vi in till Vetlanda för att kolla på speedway. Det var varmt, å lite till varmt. Finns ju ingen skugga att hitta där. Men, det gick bra iaf :) Vi var ett stort gäng som satt tillsammans å tittade. Å där var väldigt mycket folk överhuvudtaget. Barnen hade det väldigt roligt med. Jonathan tycker det är väldigt kul att titta. Isabella var mest intreserad av att titta i depån :) De är så duktiga att ha med sig. Hade dem med mej på stan förra veckan. Vi gick i affärer och tittade utan att ha någon vagn med. :) Nu är vi hemma och en efterlängtad dusch är avklarad. Ska bara vänta på att jobbar kläderna ska bli klara i tvättmaskinen, sen blir det sängen. Ha en trevlig kväll. Natti Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0