på väg..

Ja, nu är vi på väg hem. Blev lite senare än planerat, men vad gör det? Fick ju lite mer tid med pappa å familj ju :-). igår så var vi iväg hhos pappas häst. Provade att rida lite med, å det var himla kul :-) saknar det, hoppas på att kunna ta upp det där med ridningen sen, men just nu så funkar det inte. Även jonathan vågade rida denna gången och isabella så klart :-) de tyckte att det var roligt! Vi var iväg och hämtade upp min syster på eftermiddagen med. Sen fram mot kvällen så grillade vi och hade det väldigt trevligt. Provade på hopprep som jag inte gjort sedan lågstadiet. :-) var kul att vara ute och leka med alla barnen. Sen var jag och jörgen iväg för att hälsa på hos min kusin med. Ville ju få se hennes första lägenhet. :-) Idag så har vi varit hos min farfar som fyller år. Var trevligt det med. Så nu är vi på väg hem. En trött jonathan somnade efter fem min i bilen å isabella har nu gjort honom sällskap :-) man blir trött av mycket bus. Just det, jag och jonathan har åkt pappas lastbil idag med. Det tyckte han var roliggt. Så han fick hjälpa till att koppla på trailern. Han har sagt många gånger att han vill åka med i morfars lastbil, och nu äntligen så gavs tillfället :-) vi ska åka ner igen om ett par veckor. Å då blir det festival i helsingborg. Ska bli kul :-) nä, ska försöka vila ögonen lite. Har 6 arbetsdagar kvar denna veckan, sen är det minsann semester för mej med :-) ha en trevlig kväll. kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0