Nu så

ja nu så är det minsann semester. Känns sååå himla skönt :) Älskling har nu varit iväg och lämnat barnen hos svärföräldrarna. Känns väldigt tomt här hemma, å tyst, vääldigt tyst. Kommer sakna mina små pluttar oerhört mycket. Men jag vet att de kommer att ha det bra och kul där dem är. Så jag och älskling ska försöka slappna av och njuta av ett par dagar barnledigt. Tycker det är ganska så viktigt att man som förälder ibland tar sig lite tid att vara själva utan barnen. Tror att man håller förhållandet starkt då och inte glömmer varför man blev tillsammans :) Finns säker dem som tycker att det är ett dumt resonemang, men jag tycker så iaf :) Så tidigt imorgon bitti beger vi oss mot Stockholm. Hoppas att vi har vädret på vår sida å slipper regnet. Nu ska jag kolla igenom väskan en sista gång, sen ska vi hålla kväll i soffan :) Å just det, håll utskik efter oss på tisdag i allsång på skansen, för då är vi där :) Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0