nåja..

Å så blev det med det utlovade inlägget med bilder.. Men, det kommer :-) har inte haft orrken att sitta vid datorn på kvällarna och på dagarna har det inte funnits en chans att hinna med det. Så nu får det bli en liten kortis via telen istället. Min mamma, syster Idah och Alexandra (och ufffe) var på beskö hos oss ett par dagar förra veckan. Det var väldigt kulatt ha dem här. Vi pratade, umgicks och hade det trevligt. Vi åkte bland annat upp till svärmor för att ta en fika. :-) Min pappa kör ju lastbil, så även han kom förbi utanför oss en av dagarna, men han kom inte in. Så jag, jörgen och barnen kokade en kanna kaffe och tog med lite kakor till honom, så tog vi en snabbfika ute på skolans parkering. :-) jonathan tyckte att det var väldigt roligt att se morfars lastbil och att få sitta i den. Först blev han lite rädd, å det kan man ju förstå eftersom att det ganska så högt upp i hytten. Isabella satte sig en snabbis med, men hon blev rädd så hon darrade, så hon blev inte långvarig. Hon hade feber med, så hon var inte riktigt sig själv heller. Hon har varit sjuk i flera dagar, med hög feber och en jobbig hosta. Som tur är så bllev hon piggare innan måndagen igen. Så vi åkte tillsammans med svärmor till kolmården över dagen. Vi hade det väldigt roligt och barnen älskade det :-) Isabella älskar ju djur, så hon hade mycket att kolla på :-) delfinerna var nog hennes favorit, eller mini grisen, eller gätterna kanske :-) svårt att säga, men hon sken som en sol iaf :-) båda två tyckte det var väldigt roligt att få gå in till gätterna och grisarna iaf :-) jonathan fick köra en elbil med, vilket han så klart tyckte var väldigt roligt :-) lillasyster fick åka med i bilen, å hon blevv som väntat arg när banan var körd å hon inte fick köra. Haha, lilla argebigga. Vi hade en väldigt mysig dag tillsammans och vi hade verkligen tur med vädret. Idag när jag slutat jobbet så packade vi och gjorde oss klara för att åka iväg. Är nere i ängelholm nu. Vi lånar min farmors lägenhet eftersom hon är i amerika. Kan villigt erkänna att jag är aningens avis på henne :-) men jag är så otroligt glad över att hon har fått komma dit och jag hoppas att hon får en underbar upplevelse. Barnen har nu somnat å jag börjar med känna mig lite trött nu så det blir nog sängen för våran del med snart. Imorgon när vi gått upp så ska vi åka hem till pappa och umgås med dem hela dagen och söndagen med. Vi ska åka och hälsa på min farfar då med, han fyller år så han bjuder på kaffe. Tror allt det kommer bli en bra helg :-) just det, i onsadg blev jag glatt överraskad med. Pappa ringde och sa att han skulle passera vetlanda men att han inte hann stanna till hos oss. Tyckte det var lite synd, men när jag stod och lagade mat så tittade jag ut genom fönstret och såg lilla pappa komma gåendes på baksidan :-) blev så himla glad. Så han stannade och åt middag med oss å sen satt vi och pratade en lång stund. Sen så gick han tillbaka till lastbilen för att sova där. Erbjöd honom så klart sovplats inne i huset, men han skulle köra så tidigt på morgonen igen, så han ville sova i lastbilen. Han ligger ju i den hela veckorna så antar att det känns som hans andra hem :-) ojsan, det blev visst ett ganska så långt inlägg iaf. Tur det är tangentbord på telen :-) nu ska jag mysa lite med älskling innan det är dags att sova. Önskar er en trevlig helg! Natti. Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0