lite trött...

Dagarna springer på som bara den. Men det innebär ju snart semester då :) Efter fyra timmars sömn i natt, 9 timmars jobb, sen hem å laga mat för att sedan arbeta med veden hela kvällen så tycker jag att jag med all rätt kan kalla mej själv för lite trött. Så snart ska jag söka upp sängen och hoppas på fler timmars sömn denna natten. Jobbar imorgon med, sen är jag ledig på fredag. Å då ska vi åka in till stan hela familjen för att möta upp Sandra och hennes familj för att ta en fika :) Ska bli trevligt att ses, har ju inte blivit av nu på ett litet tag. Å det ska bli kul att se lilla Tindra med. Hon lär ju ha blivit stora tjejen nu ju :) Sen jobbar jag lör och sön. Å på måndag åker jag och älskling till stockholm för att spendera ett par dagar dör tillsammans. Håll utskik efter oss på allsång på tisdag, för vi kommer att vara där :) När vi kommit hem från stockholm så sover vi en natt hemma. Sen drar hela familjen vidare till Halmstad. Helgen kommer nog spenderas i helsingborg tror jag :) Vi stannar nere i Halmstad i en vecka tror jag, sen är det dags att bege sig hemåt igen eftersom att Jörgens kräftfiske börjar då. Nu ska det bli lite gos i soffan innan jag ska kalla på John blund. Natti kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0