Upp tidigt..

Vilken dag, den bara susade förbi. Tyckte jag precis gick upp å nu är det snart dags att hoppa ner i sängen igen.

Var hemma med mina älsklingar idag. Så mysigt att ha haft en hel dag själv med dem. Hade visserligen en dal pluggande att göra å de var så snälla och lekte fint med varandra så jag kunde få plugget gjort :)

Var ute på en härlig promenad innan middagen skulle fixas. En timme blev det. Skönt att få komma ut. Men ett par broddar till skorna hade inte varit fel. Halt som attans ute ju. Jonathan damp i backen ett antal ggr, men han bara skrattade. Han var ju så klart inte beredd på att trilla. Höll själv på att sätta mej några ggr, tur jag hade vagnen att hålla i.

Imorgon är första provet i serveringskursen. Ska bli spännande. Har försökt att plugga in det nu. Tycker denna kursen är så himla kul. Längtar tills vi ska läsa servering B nästa termin :)

Nu är det dags att pcka iordning väskorna tills imorgon. Ska åka och simma när det öppnar vid kl 6 innan skolan börjar. Jobbigt att komma upp ur sängen vid den tiden, men det känns så himla bra efteråt. Ska göra iordning en liten frukost som jag ska ha med mej med.

Nehe. nu är det minsann dags att sätta fart. Måste hinna plugga lite till innan sängen kallar.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0