Tillbaka..

Kanske iaf. Har åtminstånde en dator som funkar nu. Alltid en början ju. Har inte haft så mycket tid eller ork för att sitta vid datorn den sista tiden.

Hmm.. vad har hänt.. Isabella och Jonathan har äntligen fått sina vattkoppor nu. Trodde inte att de skulle få dem, men de kom. Dock var det väl lite fel tillfälle bara, kunde ju passat på när vi/jörgen ändå var ledig. Men nix.. Kan så klart inte bestämma sådant, men så himla typiskt bara :)

Syster Idah kom till mej i torsdags. Så mysigt att ha henne här. Vi gjorde egentligen absolut ingenting typ. Men ibland är det bara trevligt att bara vara med :) Var skönt att ladda upp batterierna inför skolstart ju. Men ladda upp och ladda upp, blev väl inte så när lilla Isabella inte kunde sova på två nätter. Så det var minsann bara att hålla sig vaken.

Förra söndagen så fimpade jag min sista cigg med. Känns hur gött som helst. Men än är det inte över. Finns vissa situationer som det blir jobbigt och jag blir röksugen som bara den. Men, det är bara att vara stark och hålla emot. Så jag ska kämpa på minsann. :)

Nä, nu är det dags att plugga en stund innan sänger ropar.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0