Tillbaka!

I vanlig ordning så tog jag mej min simtur idag på morgonen. Simmar 1000 meter, hade velat simma längre, men hinner tyvärr inte det på morgonen :/ Men men, får allt känna mej nöjd ändå :)

Idag var vi tillbaka i köket på skolan igen. Lika roligt som vanligt. Å min station var i varmköket, å det är ju där jag trivs bäst :)

Väntar just nu på att tvätten ska bli klar, sen ska jag hoppa i säng. Trött som bara den å har sjukt ont i ryggen. Riktigt jobbigt ont som emellanåt bara strålar ut i benen. Hoppas det blir bättre tills imorgon så jag klarar av dagen, för idag var det med nöd å näppe. Ska simma imorgon med på morgonen, hoppas det känns bättre då.

Ser fram emot lördag, ska lägga min tid på mina älsklingar då, å på kvällen är det god mat och bowling som gäller. :)

ska försöka få tummen ur... å lägga in lite nya bilder på barnen här med. känns som om det var ett tag sedan nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0