Slemmigt, men mättande...

Ostron, något som jag sagt att jag ALDRIG tänker äta. Men när jag i skolan fick veta att det kommer en dag då vi ska få smaka på det så bestämde jag mej för att jag SKA smaka, varesej jag vill eller inte. Sagt och gjort! Var inte så illa som jag hade förväntat mej. Smaken var det ingen större fel på, smakade hav, typ. Vet inte hur jag ska beskriva det annars. Hade lite pressad citron på med. Det var helt råa ostron, så nu är jag lite nyfiken på hur tillagade smakar. Konsistensen var väl det jag inte gillade allt för mycket. Lite slemmigt. Men tuggade och svalde snällt. :)

Nehe, dags att fixa middagen. Den lotten tycks falla på mej var dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0