Mycket trevligt!

Då var helgen mer eller mindre över igen. Herregud vad fort det går. Något som är bra med det är väl att sommaren är här fort då :) Längtar som attans! Blir en riktig bebis sommar i år har jag en känsla av. Ska mysa med massa små bebisar :) Kul kul!

Var iväg å käkade å bowlade med ett gäng igår. Mycket trevligt var det. Men inte hade jag blivit bättre på bowling inte. Kul är det, men väldigt frustrerande när man kastar klotet rakt (tycker man) å banan lutar åt ett håll så den iaf hela tiden går i rännan.. hmm. Får alltid fel bana när jag spelar ;)

Jörgen är iväg och fiskar idag. Han tycker det är så kul. Så är glad för hans skull att han kom iväg. Jag var lite orolig först över att isen inte skulle vara så bra. Men de har borrat över 30 hål, utspridda och överrallt var det minst 30 cm tjockt. Så, de går tryggt på isen :)

Har rensat i Isabellas garderob idag. Phuu vad mycket kläder som hon hade växt ifrån. Ska ge med på Jonathans med nu å se hur mycket där blir. Men han har så himla mycket kläder, så det är nog ingen fara. Men nu i veckan så får jag nog ragga tag på någon som är sugen på att fika och shoppa lite barnkläder :) Alltid lika kul. Blir som tokig när jaggår bland barnkläder!

Imorgon är det tillbaks till teorivecka i skolan. Massa plugg innebär det. Tycker att det är kul, så det är inget som känns jobbigt. Mer än den där jäkla matten då så klart! Å imorgon blir det en lång dag. Först skolan, sen iväg å träna å sen direkt iväg till mattelektionen.

Nehe, dags att göra lite nytta. Sen blir det massa bus med mina älskade små barn.

Ha en fortsatt trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0