Mycket roligt

Riktigt kul dag i skolan. Men då är det väl som vanligt visserligen. Men idag var vi i metodköket. Hade en del att göra där. Jag och Sandra fick bland annat testa på att göra en väldigt lyxig variant av kladdkaka. Denna funkar lika bra att använda som tårta med, om inte bättre tom. Mycket god blev den iaf :) Så snart har jag hela menyn bestämd tills Isabella fyller år. Gäller att börja i tid :)

Imorgon är det dags att jobba. Som jag skrev igår så ska det bli kul :) Blir en lång dag imorgon, 08-18. Men timmarna går fort :) Extra pengar blir det med. Å de är mycket välkommna nu innan renoveringen/utbyggnaden drar igång. Sen finns det ju så klart med saker planerade som också kräver en del pengar ;)

Nehe, nu ska jag snart hoppa ner i sängen. Undrar om älskling kommer vara stelfrusen när han kommer hem? Hmm hmm, får nog allt hjälpa till att få upp värmen igen då :)

Natti!!
Å ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0