Första gången...

Idag var det som vanligt en rolig dag i skolan, var i varmköket. Imorgon är det dags för severingen för min del. Ska bli kul, har bara varit där en dag innan. Så känns liite nervöst, men samtidigt väldigt kul. Har ju kassa vana, så när jag väl fått klämm på maskinen och alla andra rutiner där ute så lär jag nog stormtrivas :)

Isabella har börjat hitta på dummheter nu. Hon klär av sej alla kläder, inklusive blöjan sen sätter/ställer hon sej lite var som och utför sina behov. Tanken slog mej att det kan vara så att hon inte vill ha blöja mer, så när jag hämtat hem barnen från dagis och Isabella började klä av sig satte jag henne på pottan. De första 20 sek var hon inte så bekväm i det hela, men sen så kissade hon. Så det var första gången för henne. :) Duktig liten tjej ju! Ska visa henne pottan mer och mer nu, så får vi se om hon har något intresse för det. Har hon det inte, så får vi sluta på en gång igen. Det går ju inte att skynda på det där med pott träning, de måste själva vara redo för det. Så det får ta den tiden det tar :) Vem vet, det kanske bara var denna gången idag. Kan ju dröja tills nästa gång.

Mina små älsklingar sover nu. Så tror jag ska passa på att plugga en liten stund innan jag själv hoppar i säng. Var uppe tidigt idag å simmade innan skolan började. :) Så skönt, något jag kan rekomendera andra att göra.

Sen måste jag skriva att det var skönt att få lätta på hjärtat till dig idag och jag är glad att du tog det bra med. Precis så ska det vara, man ska kunna säga det man tycker och tänker! Å du, jag tycker ju om dej med! :)

Ha en trevlig måndags kväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0