Fika + shopping

Började dagen med ett prov i skolan. Tror att resultatet kommer blir bra, kändes åtminstonde bra :)
Slutade strax innan tolv, så åkte in till stan för att fika/luncha med Sandra och hennes vän Lisa. Sen blev det en tur i affärerna. Fick med mej lite kläder till Isabella (som planerat). Bland annat två tröjor för 25 kr st. Det kallar jag för bra rea :) Ett par byxor och en tunika åkte visst med till mej själv :)

Nu ska jag fixa middagen. Köttfärslimpa blir det, evigheter sedan vi åt det nu. Har varit sugen på det ett tag, så det kommer bli mumma.

Sen ska jag minsann träna/ducha/gosa med barnen/plugga. Så, jag lär nog hålla mej sysselsatt.
Imorgon blir det en lång dag igen. Har matte lektion på kvällen. Får passa på att göra ett par ärenden på stan med som jag hoppade över idag. Kul kul :)

Nehe, nu är det dags att sätta igång.
Önskar eder alla en trevlig kväll!
Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0