Falskt alarm..

Jonathan kräktes två ggr inom en timme i natt. Trodde så klart att det var magsjuka på gång, men det var det visst inte. Han har varit pigg, lekt och ätit utan att kräkas något på hela dagen. Så jag pratade med dagis å de tyckte att han kunde komma imorgon. Hade jag misstänkt magsjuka så hade jaggevetvis INTE lämnat honom där.
Då var det fredag imorgon igen. Älskling ska iväg och roa sig imorgon kväll. Så glad för att han gör det. :) Tänkte att jag skulle hyra mej en film å bara mysa efter att barnen lagt sig imorgon. Ska jobba sen både lördag och söndag. Tycker det är roligt att få komma in i köket och jobba, så det ser jag bara fram emot :)

MVG på alla proven denna veckan!! Känner mej nöjd! Har visserligen ett prov kvar att göra imorgon, men tror nog allt att det kommer gå bra.

Nehe, nu ska jag mysa med älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0