bättre idag!

Ryggen läkte mer eller mindre ihop under natten. Skönt det! Så simmturen idag gick smärtfritt, bortsätt ifrån huvudvärken då. Men den botades senare med lite kaffe.
 Riktigt kul dag i skolan idag. Härligt :) Vi skyndade på mot slutet så vi skulle komma ifrån lite tidigare, å det gjorde vi med. Hela fem min tidigare tror jag :) Men, mötte iaf upp familjen min i stan så vi kunde handla tillsammsn. Sen åkte vi hem å hjälptes åt med middagen. Busade med barnen, å nu sover de sött.

Då har jag varit rökfri i snart tre veckor. Känns hur bra som helst :) Tredje dagen utan något hjälpmedel med. Så känns kanon. Vill inte ha hjälpmedel allt för länge, för då hade jag ju likväl kunnat fortsatt att röka. Hjälpmedlen är ju inte direkt billigare heller.

Idag fick man även bekräftelse på att det är tio år sedan man slutade i grundskolan. Herregud vad fort tiden går. Oj oj. Så, är bjuden på klassfest. Hmm, vet inte om jag är så jätte sugen på att gå. Får väl se, skulle ju kunna vara liiite kul att se vissa ifrån klassen iaf :)

Nehe, nu är det snart dags att gosa ner sej i sängen. Imorgon väntas en dag med promenad, bus å bak. (kanske lite plugg med om tiden finns). Sen på kvällen ska det bowlas :)

Ha en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0