Trevlig dag!

Var så trött igår, så det blev inte så mycket skrivet här minsann. Hade väl inget specielt att skriva heller tror jag.

Idag hade jag/vi självstudier. Så, när jag lämnat barnen på dagis så gick jag hem för att äta frukost, å plugga lite. Eller jag skulle plugga, men det blev städ istället :) Behövs ju det med. Sen vid elva så åkte jag in till stan för att möta upp Sandra. Vi tog oss en lunch (+fika), å det blev en massa prat med :) Timmarna sprang iaf iväg å det var mycket trevligt. Sen blev det lite schopping. För min del blev det bara en ny mascara typ.
 Åkte vidare för att handla lite mat å sedan hem för att fixa middagen. Idag blev det flygande Jakob. :) Mycket gott! Igår gjorde jag en mycket god fiskgratäng. Mums! Den var mycket uppskattad av de övriga i familjen med.

Vi har tyckt att Jonathan behövt klippa sig ett tag nu. Så, idag tog jag sakern i egna händer. Klippte Jonathan själv med Jörgens trimmer :) Han blev ju mer kort klippt än vanligt :) Men, han blev så fin :) Han tyckte att det var roligt med. :)

Stefan kom på oväntat besök nu ikväll med. Trevligt! :) Han å Jörgen har nu stått och skrattat och pratat i mun på varandra läänge! :)

Nu sover mina små älsklingar. Ska ta och klippa Jörgen nu med, sen blir det mys i soffan.

Imorgon blir det brödbak och trevligt besök på förmiddagen :)

Ha en trevlig kväll!


Mammas stora pojke :) Lite skitig runt munnen med visst :)


Nu blir det rena och fina :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var mkt trevligt, att det finns så mkt att prata om är ju helt otroligt.. haha.. Men guld värt :) Tack för en super trevlig dag gumman! Fin pojken blev!! Kraam

2011-02-24 @ 20:21:00
URL: http://sandrajohanssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0