Promenix

Har försökt att plugga en del idag. Har två prov imorgon så hoppas det jag läst idag är tillräckligt.

Efter lunch idag så tog vi oss en promenad. Vi hade lite bröd med oss så vi kunde mata ankorna. Sen fick barnen leka på lekplatsen (om det nu räknas som en sådan). De gungade å busade. Det var så himla skönt ute idag. Solen sken å det var plus grader. Hade kunnat vara ute hela dagen, men det blev nästan två timmar iaf. :)

Nu är kvällen här igen å barnen sover. Så för våran del blir det mys i soffan och solsidan.
Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!


Jag och älsklling från ifredags


Ute på promenad :)


Mina små älsklingar matar ankorna


Dem som jag älskar mest! Min älskade familj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0