Pasta!

Idag i skolan så var vi i metod köket. Så kul att vara där och få prova lite olika saker. Idag gjorde vi bland annat egen pasta. Det har jag velat göra inann, men av någon anleding har jag inte provat på det. Men det var ganska så enkelt faktiskt :) Å väldigt gott. Så här hemma ska det exprementeras för fullt med pasta degen :)

Som det hör till med fredag så fixade vi en god middag å sen blev det mys för hela slanten. Barnen sover nu, jag har duschat, jörgen är i stan å handlar så vi slipper göra det imorgon. Å när han kommer hem så blir det massor med mys :)

Vi har börjat prata en del om sommaren nu. Det ska bokas in en vecka i halmstad, tre dagar i stockholm, en tripp till kolmårdens djurpark med härliga vänner, någon resa tillsammans med min pappa å familj.. Hmm... massa som ska klaffa ihop, med det finns ju ganska så gott om tid än sålänge, å vi har många veckor på oss i sommar med :) Så nu längtar jag verkligen tills snö å kyla försvinner å vi får sol och värme :)
 
Nä, nu ska tvätten hängas upp, sen blir det som sagt mys :)

Ha en trevlig fredags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0