Nu börjar det!

Ännu en rolig dag i skolan är avklarad. Var i serveringen, och som jag mitttänkte så är det något som passar mej bra :) Men jag saknar varmköket med. Hmm..tror nog jag trivs överrallt :)

Gick ifrån skolan lite tidigare idag för jag skulle iväg på ett litet "möte" typ. Så nu är det ett svårt beslut som ska fattas. Hmm hmm, känner mej lite förvirrad, eller väldigt mycket förvirrad. Stora förändringar. Jaja, vi får se vilket beslut som fattas. Får nog allt bolla tankarna med vännerna. :)

Jonathan har ju lite problem med maten ibland, eller ganska så ofta vid lunch och middag. Det märks så himla tydligt på honom när det är en matt rätt som han verkligen älskar. Hemma gjorda biffar och stuvade makaroner, då passar det minsann att äta tre portioner :) Tror min gosse skulle kunna leva på pasta!

Isabella gick på pottan idag med. Duktig liten flicka ju. Hon blev så himla glad när hon kissade igen :) Å Jonathan var snäll å hjälpte henne lite med :) Men som sagt, säger inte att hon ska bli blöjfri nu, för det är hennes val. Men självklart ska hon få sitta på pottan när intresset för det finns där :)

Har kommit fram till att den stunden på dagen som är absolut mysigast är på kvällen då man kryper upp i soffan med barnen å bara myser. Märks så tydligt att de tycker om det med. Skulle kunna sitta med dem där hela kvällen. Älskar mina små bebisar!  Men nu sover dem, å jag funderar på att göra detsamma med. Är ju en dag imorgon med. Ska till frissan, å det ska klippas av en massa hår!! :) Hmm.. börjar bli nervös över det med.

Nehe, nu är det dags att borsta tanden. Sen ska det gosas med kudden!
Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0