Nu är det snart dags...

Klockan väckte mej vid fem i morse. Var inte sugen på att gå upp, men, jag asade mej upp och åkte till badhuset för att simma mina 1000 meter. Känns så skönt efteråt. :)

Idag var det sista dagen i serveringen på ett tag. Det känns väldigt tråkigt, för jag trivs så himla bra med att ta emot gästerna och att serva dem. Men, jag kommer ju tillbaka igen så småningom :)

Har kännt mej väldigt pigg och glad idag. Så kul med sådana dagar. Fast tycket nog allt att jag brukar vara ganska så glad av mej de flesta dagar. :)

Lilla Isabella var så duktig idag. Hon kom och hämtade mej i köket och tog med mej till toan där hon pekade på pottan. Jag hjälpte så klart henne så hon fick sätta sej. Å hon kissade. Så himla duktig min lilla flicka! Jonathan har de sista dagarna själv gått in på toan för att ta på sig nattblöjan och pyjamasen. Han har inte bett om hjälp, utan klarat sig själv. Tror bestämt att mina små bebisar börjar bli stora. Men, de kommer alltid att vara mammas små bebisar :) 

Imorgon är det dags, det jag väntat på såå länge nu. PUBAFTON i skolan. Tjohej. Ska bli så himla kul! Å tydligen så brukat det bli riktigt mycket folk där ute i hålan med :) Jörgen ska åka och lämna barnen hos deras farmor och farfar efter middagen. Sen ska vi bara göra oss klara för att dra vidare hem till Sandra och hennes gubbe. Emelie kommer dit med. Det står sång, spel och antagligen ett och annat skratt på menyn hon Sandra. Å alkohol såklart :) Sen drar vi vidare mot lilla mathuset för att äta gott och dricka gott. Deras drinklista ser smarrig ut, så tror minsann jag ska provsmaka en och en annan. Har redan förbeställt en specialare. En alkoholfri jordgubbs drink med alkohol i :) Tror vi kommer ha massa kul. :) Jag lär ha det iaf. Å jag är såå glad att min älskling följer med. Får ju inte glömma bort det där med att umgås på tu man hand utan barn och roa oss. Så, det ska vi göra tillsammans imorgon. 

Nu skriker torktumlaren om att den är klar, så får väl ge den en handräckning innan det är dags för sängen. 

Det här med att gå upp innan tuppen på morgonen gör sig visst väldigt påmind på kvällen. 

Natti natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0