Nätlöst och bullbak!

Fullt ös hela dagen har det varit. Började med brödbak efter frukosten idag. Det blev fyra limpor denna gången bara. Så det får bli att baka bröd nästa helg med. Har storstädat huset med (fuskade å hoppade över golvtorkning). Rensade avloppet i duschen, rengjorde blöjspannen, städade tvätt maskin och toktumlare. Sen blev det även lite kanelbullar bakade :) Känns skönt att ha fått mycket gjort idag. Har så klart busat och gosat med barnen med.
 Har inte haft något nät idag, varken på datorn eller telen. Hade nog visserligen inte haft tid att sitta vid datorn ändå. :) Fick höra för en stund sedan att tre tydligen hade haft lite problem med nätet idag. Men nu funkar det igen!

På eftermiddag (fram mot kvällen) så kom Sandra, Tony och Amanda på besök. Bjöd på nybakade bullar :) Medans vi pratade och hade det trevligt så lekten barnen fint med varandra. Vi gav bort en del av barnens gamla leksaker med. Kul att det får komma till användning igen. :) Längtar tills deras lilla bebis kommer, ska bli så mysigt :) Å blir det en liten flicka så ska jag få kolla igenom Isabellas små bebis kläder å se vad deras flicka ska få ärva :) Tyvärr har jag inte kvar något av Jonathans kläder, så blir det en pojk så har jag inget som kan gå vidare där.

Nu sover barnen, så jag och älskling ska få lite egentid tillsammans. Imorgon så ska jag jobba eftermiddag/kvällen. Tråkigt att åka iväg, men gött när det klirrar lite extra i kassan :) Å med tanke på framtiden så kan det vara nödvändigt :)

Får längta tills nästa helg istället då vi ska åka iväg för att mysa och umgås hela familjen.
Ha en fortsatt trevlig lördags kväll!


Kommentarer
Postat av: ida

Det va ju dumt att du gav mig och Thomas hans kläder då!

2011-02-12 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0