Nästan fredag...

Precis..nu är det nästan fredag och helg igen. Fattar inte hur tiden kan gå så fort. Denna helgen så ska jag vara ledig. Så skönt. Lär behövas nu med för en jäkla förkyldning har slagit till. Bihålerna är igentäppta och har alla symptom på feber utan att ha feber. Men, med nässprej och panodil så ska jag nog ta mig igenom morgon dagen med. :)
 Idag gjorde jag soya och honungs glaserade revbensspjäll i skolan. Smakade på marinaden igår och då tyckte jag den var väldigt god. Men idag så är smaklökarna hel utslagna så kände ingen smak alls. Men, fick bara höra posetivt om dem, så antar att det smakade gott :)

Ikväll så ska jag bara göra absolut ingenting. Orkar inte plugga, sparar det tills i helgen. Har lite tvätt att hänga upp bara, sen ska jag ligga i soffan innan det blir sängen.

Ha en trevlig torsdags kväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

Dom var jätte goda gumman :) Hoppas du blir frisker snart!! kraam

2011-02-18 @ 06:47:37
URL: http://sandrajohanssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0