Myslördag!

Hämtade hem våra små älsklingar när vi hade ätit innan. Det hade gått jätte bra att vara hos famor och farfar. De har ju så roligt hela tiden och de får verkligen all uppmärksamhet hela tiden, så inte så konstigt att de trivs. :)

När vi kom hem så duschade jag barnen, sen blev det mys å mera mys i soffan. Isabella och Jonathan fick en varsin liten skål med choklad och chips som de smaskade i sig :) Sen satt vi tillasmmans alla i soffan och kollade på chrek(eller hur det stavas). Isabella orkade visserligen inte vara vaken under hela tiden, så hon la sig tidigare.
 Det är dessa kvällar som jag bara älskar mest av allt. Att hela familjen sitter tillsammans och myser. :) Älskar dem så!!!

Nu blir det mys med min stora älskling. Se om det finns någon film på tv, men som vanligt så lär det nog inte göra det. Känner att tröttheten börjar tränga sig på nu med, så ikväll blir det nog inte sent.

Skrev att jag skulle lägga in bilder, orkar inte göra det nu ikväll. Men det kommer kanske i morgon om jag hinner det. Har massa plugg framför mej imorgon. Får skylla mig själv när jag har skjutit upp det hela veckan. Men men, ska allt klämma in lite kvalitetstid med familjen med :) Om det inte blåser så förbaskat imorgon så blir det nog en promenad iaf. Lär behövas så man rensat huvudet lite :)

Ha en fortsatt trevlig lördags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0