Mysfredag

Stannade hemma ifrån skolan idag. Mår inte direkt dåligt, huvudvärken kan jag mer eller mindre hålla undan med panodil. Men denna täppta näsa som ändå bara rinner och rinner. Kände att det inte passade sig att stå i ett kök med en sådan. Så, jag stannade hemma. Tänkte att jag skulle plugga istället, men så blev det inte heller. Vi storstädade här hemma idag. Sen åkte vi in till stan. Skulle in på apoteket för att skaffa nässprej, sen åkte vi å stor handlade. Men fyy vad det blir dyrt när man ska handla mycket på en gång. 1500 kr fattigare. Men, för de pengarna så fick vi 19 middagar till 4 pers. Det känns som så himla mycket pengar på en gång bara.

När vi kom hem igen så fixade vi lite middag, sen blev det massa mys med barnen. Bestämde att vi skulle kolla på en barnfilm tillsammans ikväll. Barnen fick en varsin liten skål med godis och annat gått :) Det var uppskattat! Sen satt vi tillsammans och kollade på Alvin och gänget. Mysigt nu när Isabella är i den åldern då hon vill sitta med i soffan och kolla lite på tv.

Vi hade planer på att åka iväg och bada hela familjen imorgon, men det är nu ändrat. Blir istället en tripp till Ullared, hela familjen tillsammans med tre andra. :) Ska bli kul. Blir som en liten utflykt :) Sen kanske vi "svänger förbi" halmstad för att äta middag hon mor min :) Får se hur läget är imorgon.

Nä, nu ska jag plocka undan lite här och förbereda inför imorgon.
Ha en trevlig helg alla, för det kommer minsann jag ha :)


Här mumsar de för fullt medans pappa sätter igång filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0