Måndag..

Då var helgen över igen. Går lika fort som vanligt.
Dagen igår sprang iväg, så hann inte skriva något här då. Det var verkligen helt underbat väder igår. Så vi tog oss en härlig promenad mitt på dagen. När vi kom tillbaka igen så stannade vi ute i trädgården ett tag å bara njöt av solen :) Det var kallt ute, men det var klarblå himmel och helt vindstilla. Om vädret bara kunde vara så var dag så hade det gärna fått vara vinter ett litet tag till :)
Sen åkte jag till jobbet för att köra mitt pass. Det var trevligt folk jag jobbade med, så då går ju timmarna fort :)
Väl hemma så blev det lite gos i soffan bara med älskling å sen packa badhusväskan till morgonen efter.
Hade en jobbig natt där. Magen är verkligen inte som den ska, så nu får jag minsann gå till läkaren med detta. Jörgen är inte den som bli orolig å så direkt, men nu tjatar han på mej om att jag måste gå dit. Så, det är väl bara att lyda. Känner bara att jag kommer ha nog med läkare som det är den kommande tiden. Men jag gick iaf upp och åkte iväg vid halv sex idag på morgonen för att simma, men jag fick vända om. Mådde pyton. Så, kröp ner i sängen igen när jag kom hem sen har jag legat där större delen av dagen.
Å min Jörgen han kom hem med en fin bukett med röda rosor. Blev så himla glad för dem. Så tack igen älskling! :)

Nu är det kväll, barnen sover å jag har börjat att känna mig lite bättre. Men hade gärna huggt huvudet av mig själv för det dunkar och spänner som bara den i det. Hoppas det går över under natten.

Ha en trevlig kväll!


Underbart med solen!!


De fina rosorna (kom vist på sniskan här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0