Ljusare tider...

Var så himla trött när jag vaknade idag. Hade absolut ingen lust alls att gå upp ur sängen. Men, jag tog mej till skolan och piggnade till lite efter en kopp kaffe.

Vi slutade vid kl tolv idag, men jag stannade kvar i skolan för att plugga. Tre prov gäller imorgon, eller 2,5 kanske man kan säga. En i näringslära om våra fettlösliga vitaminer, det sista provet i serverings kursen ska göras och mitt otrooligt efterlängtade matte prov. Phuu..Hade gärna hoppat matten. Men, det finns folk som visar intresse i att försöka hjälpa mig. Så, TACK snälla Emelie för att du stannade kvar i skolan med mej idag. Å tack snälla Ultima för att jag får ringa dej om det krisar imorgon :)

När jag kom hem idag så gick vi ut på en härlig promenad. Var så skönt att komma ut i det härliga vädret å barnen tycker helt klart med om att komma ut. :)Å det är så himla skönt nu när man märker att det går mot ljusare tider. Så snart kan det minsann bli kvällspromenader med :) När vi kom in igen så var det dags att fixa middagen. Pasta och köttfärssås beställde Jonathan igår, så det fick det bli :) Å som vanligt så äter han en massa av det.
Dammsugaren åkte fram å barnen har skrubbats av i duschen. Nu sover de små, så jag ska försöka att läsa lite iaf inför proven imorgon. Är själv så himla trött nu.

Ha en fortsatt trevlig onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0