Kort och ljust..

Inatt blev det inte mycket till sömn. När jag la mig igår kväll så kom tankarna på helt fel plats. Minnen om min barndom. Usch, tycker det är så jobbigt när de väl börjar, för det går inte att putta bort dem. Så, natten bestod av en hel del otäcka drömmar.

När jag väl varit i skolan en stund så började känslorna att lätta igen. Skönt när man får tankarna på något annat. :) Trevligt sällskap och bra syselsättning kommer man ganska så långt på. Var även idag i serveringen, dock själv denna gången. Var kul, men liite ensamt. Men varmköket är ju inte långt bort, så jag smiter in där mellan varven och kollar läget :)

Gick tidigare ifrån skolan idag med. Hade tid hos frissan bla. Så, nu är jag ganska så mycket kortare i håret. Var nog iaf en 20 cm som försvann på längden :) Så nu har jag lugg och är en hel del ljusare än innan. Se hur lång tid det tar att vänja sig med det :)

Ska ta och packa väskan nu tills imorgon. Klockan ringer vid fem, så det är bara att hasa sig upp då och åka mot bassängen. Har härliga 1000m simning att se fram emot. :)

Ha en trevlig kväll alla!

Kanske ska fixa en bild på frissan med. Den kommer inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0