kanske ge upp..

På torsdag ska jag göra ett matte prov. Har nu ikväll försökt att klara av dessa typ av tal, men det är helt omöjligt. Jag reder inte ut det alls. Att det kan vara så svårt. Börjar fundera på att hoppa av matten nu. Den gör mej bara stressad och arg. Men, jag ska ge det ett försök till så klart på provet. Men jag har verkligen inte några höga förväntningar. Kanske hjälper att hoppa över detta kapitel just nu och göra klart de andra för att sedan gå tillbaka? Tja, vi får se. Får diskutera det med läraren.

Var som vanligt en bra dag i skolan idag. Fick mina knivar idag! :) Så nu blir det ett nöjje här hemma att skära kött med en riktigt vass kniv :)
 Förhöret som vi gjorde idag kändes okej. Fick inte tillbaka serverings provet idag som vi skrev igår, trodde vi skulle få det. Men, det kommer imorgon.

Har suttit och pluggat nu i några timmar. Isabella satt med mej och hjälpte till på sitt lilla vis. Isabella kan lägga av fisar så det låter som en fullvuxen karl. Å det var vad hon gjorde när hon satt jämte mej innan. Så, jag vände mej mot henne å hon gjorde sin förvånade min och sa oj :) Jag sa " men vad gjorde du?" Hon svarade "aa fes" Hehe..tror minsann att det kommer mer och mer meningar ifrån henne nu. De kanske inte är så långa, men de blir fler iaf. Så snart har jag två små älsklingar som springer omkring och pratar. Jonathan och Isabella leker så otroligt bra med varandra nu med. Visst, de bråkar en del med, men det ska väl syskon göra :)

Nehe, nu ska jag krypa ner i sängen. Är ju en dag imorgon med. Vi slutar redan vid tolv imorgon, men jag lär stanna kvar några timmar i skolan ändå för att plugga.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0