Gråtfärdig...

Då var den nya veckan igång..
Hade två prov i skolan idag. De kändes bra båda två. Det ena fick jag resultatet på å fick 23/23. Så, det var ju helt okej :) Tror inte det blev full pott på det andra, men godkänd är jag bergis på att det blev.

Dagen har varit lång, så nu är jag trött. Var på matte lektion idag med. Har så himla svårt för det där så var helt gråtfärdig idag. Men, jag har nu bokat in att ha prov på torsdag i matte. Måste få detta kapitlet överstökat nu. Så på torsdag har jag två prov och ett läxförhör. Så på onsdag vet alla vad jag ska göra!

Nu äter jag min "middag", ett paket nudlar. Ska ta upp boken och plugga lite inför förhöret imorgonbitti med.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0