Fritt fall..

Kom på en liten sak som jag aldrig skrev igår. När vi var ute och lekte i trädgården igår så gungade barnen. Jörgen tittade på den ena gungen (den för de stora barnen eller vuxna) och kom fram till att vi måste byta ut snörena i den för den håller inte längre. Jag tänkte in så mycket mer på det och sätter mej på gungen å börjar gunga. Jörgen fick rätt. Nej, den höll INTE. Så det blev ett fritt fall ner på rumpestump. Haha, måste ha sett himla kul ut. Jonathan skrattade glatt iaf :) Den där filmkameran är sällan framme när den borde vara det :)

Sitter just nu i skolan och har skrivit klart mitt arbete. Snart är det dag för lite frukost, kommer sitta fint för nu är jag hungrig.

Ha en bra dag i solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0