Dagen efter...

Hade en trevlig kväll igår med mycket skratt :) Hemma hos Sandra så spelade vi ett spel, helt hysteriskt hette det. Haha, vilket jäkla spel det var, hur knäppt som helst med väldigt roligt. Fick härliga skratt där så tårarna sprutade :) 
Vi åt god mat på lilla mathust och drack goa drinkar :) Tycker det var väldigt trevligt. Jag blev sådär väldigt glad :) Det var precis lagom alltihopa. Jag och Emelie tog en liten tur på "dansgolvet" med. Har liite svårt för det där med bugg, men några snurrar tror jag minsann att jag lyckades få till :)

Det var så skönt med lite sovmorgon idag. Inte ofta det händer. Känner mej väldigt pigg å glad idag :) Så skönt att gå upp i lugn och ro å bara ta det lung. Så, det blev en dusch innan frukosten. Brukar annars vara så brottom med att få fram frukosten när barnen är hemma. Så, det var skönt. Jörgen försvann ut för att tvätta bilen å jag tog tag i dammtrasan och dammsugaren för att städa här hemma. Röjde även på altanen, så nu är alla bevis på att jag rökat borta. Känns så skönt. :)

Ska ta och hänga upp tvätten nu, sen blir det att åka in till stan för att äta innan vi ska hämta hem barnen. Sen blir det mys med dem resten av kvällen.

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0