Bra vecka...

Igår blev jag inte långvarig på matten. Kände att lektionen inte gav mig någonting (var trött), så jag åkte hem och gosade med familjen min istället :)

Idag blev det en liite kortare dag i skolan med. Men, jag och Sandra har så mycket att tjöta om, så kom inte hem tidigare för det :)
Har en halv dag imorgon i skolan med bara. Så när vi slutat ska jag besiktiga bilen. Ska nog gå bra eftersom det inte finns några fel med den och den är ny servad. Så känner mej inte nervös över det. Efter det så ska jag plugga lite tänkte jag.
På torsdag och fredag har vi självstudier. Så torsdagen innebär en lunch i stan med Sandra. Har lite småsaker som ska inskaffas med :) Fredag blir en bakdag. Ska göra en massa bröd och frallor. (plugga lite med kanske ? ). Får antagligen lite trevligt besök då med. Kul att få bjuda på nybakat!

Nu ska jag renskriva lite anteckningar ifrån skolan, sen blir det mys med darlingen. Ska försöka komma i säng lite tidigare ikväll så man är lite piggare imorgon.

Ha en trevlig kväll nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0