Tillbaka..

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Tiden bara rusar iväg å jag har haft en massa annat för mej än att sitta vid datorn :) Men nu så tog jag mej lite tid :)

Jag och älsking hade ett par härliga dagar i stockholm. Det var så skönt att bara rå om varandra. Vi hann hitta på mycket av det vi ville :)

När vi kom hem så hämtade vi våra små troll ungar, å redan dagen efter så begav vi oss till halmstad.
När vi var där nere så åkte vi runt å träffade en massa. Vi hälsade bland annat på min syster som precis har fått sin första lägenhet :) Känner verkligen hur jag saknar mina systar och önskar att jag kunde komma å hälsa på dem bra mycket oftare. Men men, nu är det som det är.

På lördagen åkte vi ner till min  farmor i ängelholm. Vi tog tåget tillsammans till helsingborg för att sedan ta båten över till helsingör. Jonathan tyckte det var roligt och spännande att åka tåg :) Båten verkade han inte riktigt förstå att han satt på när vi åkte över :) Men de båda tyckte det var roligt iaf :) Å det var välfigt kul att få spendera lite tid tillsammans med farmor med :) Det var ju festival i helsingborg, så när vi kom dit igen mötte vi upp pappa med familj och spenderade resterande dag/kväll med dem också. Hade det värligt trevligt :) Min syster Alexandra och Amanda kom med dit så jag lyckades få med mej Alex i booster :) Åkte den för flera år sedan, men har aldrig varit så nervös över att kliva på en karusell som vad jag var denna gånen :) Men den är såå härlig, å jag skulle inte tveka över att göra det igen :)

Vi har haft ett par bra veckor, å får nog säga att vi har haft tur med vädret med :) Inte en enda dag då det regnat hela dagen. Kryss i taket :)

Vi åkte hem en dag tidigare ifrån halmstad. Vi skulle ha åkt till ullared tillsammans alla men jag blev så jäkla förkyld så kände att jag inte rikigt orakde med det. Borta bra men hemma bäst, å i synnerhet när man är sjuk.
Det får bli ullared en annan gång för våran del istället, vi har inget behov av att åka dit nu ändå. Sparar det tills innan jul istället :)

Idag så följde jag och Jonathan med älskling när de skulle fiska kräfor. Eller flytta på burarna rättare sagt. Jonathan tyckte det var kul att åka båt och att få se kräftorna :)
Isabella var undertiden hos svärmor. De hade cyklat, eller Bella iaf, men hon hade trampat rakt ner i ett dike å ramlat in i taggtråd som satt där. :( Hon har tre gansa så regäla rivsår i ansiktet. Å det är en jäkla tur att det inte blev värre än så, att det inte tog i typ ögenen. Usch, fick en klump i magen när svärmor ringde oss när vi satt i båten å berättade vad som hänt. Å hon själv var ganska så skärrad med. Men, det är tur det inte blev värre.

Igår så beställde vi en ny säng till Jonathan, så nu ska han få en stor säng å Isabella ska få ta över hans junior säng. Äntligen!! Har velat att hon skulle komma ur spjälsängen länge nu. Jonathan var ju knappt 1,5 år när han kom ur sin, så nu är det minsann på tiden. Ska bli spännande å se hur det går. Hoppas det går lite smidigare med henne än vad det gjorde med honom :)

Har bokat biljett till bio imorgon med. Jonathan ska gå för första gången :) Ska bli kul. Å det är ju hans favorit med. Cars 2 :) Sofia å Gustav ska följa med, så han får även en kompis med sej :)

Har varit ute på en härlig kvälls pomenad nu å tagit mej en dusch. Så nu blir det lite gos i soffan innan det är dags för sängen.

Natti.
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0