Spännande...

Ja idag var det dags för skolan igen. En väldigt lindrig start, bara två timmars information och en rundvandring i de nya lokalerna. Ska bli spännande att komma igång i det nya köket sen nästa vecka. :) Imorgon så drar vi igång med teorin igen. Så, nu är det slut på de lugna eftermiddagarna/kvällarna. Tiden kommer att få läggas på studierna. Men, jag ser faktiskt fram emot det :) När vi slutade så begav jag och en trevlig klasskamrat oss in i staden för att ta en lunch. Vi pratade och hade det trevligt över en god sallad :) Skönt med folk som är lätta att prata med :) Jag och älskling hämtade barnen tillsammsn idag, inte ofta det händer, så det var kul att hämta dem tillsammsn :) Å barnen blev glada med. Sofia och barnen kom hit strax efter att vi kommit hem, så barnen fortsatte att busa medans vi pratade. Fattar inte hur mycket energi det får plats med i så små kroppar. :) Men kul så länge det varar, har en känsla av att tonåren kanske inte har samma energi :) De stannade kvar och åt middag med oss, och i sista stund så bestämde jag mej för att följa med dem på en monster truck show. Det var ganska så roligt, en hel del trick som man inte ser var dag precis. :) Så har haft en väldigt bra dag. Har tagit mej en dusch nu, så ska snart hoppa ner i sängen, klockan ringer ju tidigt imorgon. Natti natti. Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0