sängen..

ja idag har jag hållt mej i sängen. Gick inte upp förns vid två. Fast sovit har jag inte gjort, utan tänkt på livets alla orättvisor å en massa annat. Jonathan och Isabella var på dagis ett par timmar i eftermiddags. Jag skulle ju ha jobbat idag, men så blev det inte. Det var första dagen för dem på sju veckor :) Så de tyckte att det var roligt å leka med de andra barnen. På måndag börjar skolan igen för min del, å jag ser fram emot det. Ska bli skönt att få ordentlig rutin på vardagen igen. Igår var vi inne och gjorde ritningen på våran tvättstugen med. Riktigt roligt att använda de programmen som finns, för vi såg verkligen hur det kommer bli :) Så imorgon ska vi beställa allt. Nu ska jag mysa med mina små barn innan det är dags för dem att sova. Å det funkar hur bra som helst med Isabellas "nya" säng :) Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0