Full frys 2

Har idag bakat ihop en kärleksmums, 30 stycken frallor av det lite grövre slaget samt fyra stycker limpor. Gäller att passa på nu innan skolan börjar nästa vecka, för sen är det inte alltid lätt att få tiden att räcka till.

Älskling har nu åkt iväg till jobbet med, förtsa dagen efter fem veckor. Så det känns lite tomt här. Värst blir det väl ikväll kan jag tänka mej. Framförallt att lägga sig själv. :( Men men, fördelen är väl att jag själv får bestämma vad det ska ses på tv ikväll :)

Nu är det dags att sätta igång middagen. Blir en god (förhoppningsvis) kycklingrätt med bacon och paprika. Längesedan jag gjorde den så jag hoppas det blir gott, sist var det de iaf :) 

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag och kväll.

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0