Första gången..

Idag så fick vi hem Jonathans nya säng. Eftersom Jörgen jobbar eftermiddag så kämpade jag själv med att få ihop den. Kan tycka att en säng borde ju inte vara så svårt att sätta ihop, men JO, det var hur många olika delar som helst. Men, jag lyckades iaf :) Sen kan man väl tycka att brädorna ska ingå när man köper sängen, de brädorna som ligger i botten som man lägger madrassen på menar jag ? Eller ? Men det gjorde dem inte. Lyckligtvis löste det sig ändå, så nu ligger min lilla prins i sin stora säng :) Å han har en massa ursäkter ikväll till att inte behöva somna, men, jag är mer envis än vad han är :)

Detta innebar ju att Isabella har sovit sin sista natt i spjälsängen med. Hon har nu fått ta över Jonathans junior säng. Hele hennes rum blev annorlunda med den sängen. Nu ser man så tydligt att hon inte är någon bebis längre. Eller hon kommer ju alltid att vara mammas lilla bebis :)
 Var lite smått orolig över hur det skulle gå, om hon skulle bli kvar i sängen eller inte. Men fem minuter efter att jag lagt henne så sov hon :) Så ikväll gick det ju väldigt bra. Får se hur natten blir och de kvällarna som kommer.

Nu ska jag ta mej en dusch, det var varmt att bygga säng. Sen ska jag själv krama kudden tror jag.

Ha en fortsatt trevlig kväll/natt.
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0