Busig dag..

Dagen började med ett mindre gott humör. Varför vet jag ej. Men antar att man få ha sådan morgonar ibland :)
Vi åt frukost på altanen idag, gäller ju att passa på nu när höst och vinter befinner sig runt knuten. När Jörgen gick upp vid fem idag för att fiska kräftor så hörde jag honom säga att det bara var tre grader varmt. Brr... så nej, vinet och kyla är inte långt bort.

Sofia och barnen har varit här nästan hela dagen idag. Så barnen har busat i massor. Vilken energi de har. Tänk om man bara hade en tredje del av den, vad mycket man hade kunnat få gjort :) De leker så fint med varandra, Jonathan och Gustav, å Isabella och Max. Så roligt att se :) Jag slängde ihop en god äppelpaj och vaniljsås som vi mumsade på :) Å senare blev det frallorna som jag bakade igår.

Ikväll är det ju speedway på tv. Trodde barnen skulle vara trötta å somna. Men oj så fel jag hade. Haha, busade med dem så de blev helt svettiga :) De får minsann aldrig nog :) Men nu sover de, å med lite tur så får man kaaanske lite sovmorgon imorgon :)

Nä, nu ska jag gosa med älsklingen lite innan det är dags för sängen. Känns som bly i ögonlocken just nu :)

Natti.
kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0