bio..

Bion igår gick bra :) Jonathan tyckte det var kul, å att ha med en kompis gjorde det hela ännu roligare :)
Han var så duktig hela tiden, fast den sista halvtimmen så hade han lite myror i brallan. Kan ha varit för att popcornen tog slut då med :)

Idag så åkte jag in till stan för att möta upp min pappa. Var snäll å gav honom en kanna kaffe :) De där aoutomat kaffena är ju inte överdrivet goda alla ggr. För ett tag sedan när han stannade till här med lastbilen så glömde han sin dusch tvål här, han lät Jonathan ta den istället. Så jonathan har använt den nu ett tag med så tog den slut förra veckan. Å han blev lite ledsen för det. Men idag när jag träffade pappa så gav han mej en ny till jonathan :) Pojken blev hur glad som helst för detta :) Å efter att han duschade ikväll så ville han ringa morfar å säga att nu luktar han gott igen :) Haha, han är bara för söt :)

När pappa var tvungen att åka vidare så åkte jag hem till Sandra och lilla Tindra :) Alltid trevlig att prata en massa och att mysa med bebis så klart :)

Tänkte att jag skulle få lite ro till att ladda över alla bilder som tagist, så eventuellt så kommer det lite bilder här på bloggen imorgon :) Börjar känna mej oerhört rastlös nu, samtidgit som det så klart är skönt att vara hemma. Men funderar på att tacka ja till jobb nästa gång de ringer. Å det gör de näst intill dagligen. Hmm.. får se hur jag gör, är som sagt fruktansvärt rastlös.

Nä, nu ska jag fortsätta att läsa min bok. Läser: De oskuldsfulla. Å det är verkligen hemskt hur en del människor har det/har haft det. Usch! Boken är väldigt gripande.

Å just det, är inne på tredje rökfria dagen nu med. Känns hur bra som helst. Bara humöret som svajjar en hel del, men det är ju övergående. Ska bli så skönt sen när jag slutar att tänka på de förbaskade cigaretterna. Denna gången har jag en helt annan inställning till det hela. Nu VILL jag verkligen sluta röka. Har för mycket att riskera om jag fortsätter röka med. Så valet är ju inte överdrivet svårt.

Ha en trevlig kväll!
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0