Sommar dag..

Ja, idag kan man väl verkligen säga att det har varit som en sommar dag. Det har varit så himla skönt :) Återigen så har vi varit ute från morgon till kväll. :)

Idag fick vi lite trevligt besök. Jonathan och Isabella hade ett par lek kompisar här med :) Det tyckte de var roligt. De sprang omkring å lekte med varnadra hela tiden, å de kom så bra överrens :) Vi andra satt bara å njöt av den härliga solen :) 

Vi har varit inne i stan och storhandlat idag med. Så skönt att ha det gjort. Men det blir nog en tur till stan imorgon med. Måste köpa ett par grejer till kaninens bur så att vi kan åka och fortsätta med den. För nu tror jag snart att kaninen kan vara ute dygnet runt. Det blir en ihop byggd innebur med så hon ska nog klara sig. 

Efter att barnen somnat så gick jag och älskling ut igen. Så nu har jag äntligen fått ner mina plantor :) Hoppas att det blir något med det bara, är ju inte riktigt hemma i det ämnet :) Men jag ska nog lära mig! 

Ha en trevlig kväll. 
Kraam                                                                                                                                                 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0