Snart dags...

Är oftast pigg när jag går upp på morgonen. Men eftersom det är en bit att köra till skolan så blir jag trött på vägen. Så det ska bli så himla skönt när vi ska flytta in till vetlanda :) Blir ju inte lika långt då. Så dagen var lite seg till att börja med. Men efter lite frukost och en kopp kaffe så var jag minsann piggelin igen :) Så timmarna bara sprang iväg idag. Fixade middagen när jag kom hem. Idag blev det fisk å potatis. Mycket gott blev det! Sen gick vi ut på våran vanliga promenad. Men idag fick Isabella åka i vagnen. Vill ju inte slita ut lill tjejen :) Men hon fick gå en liten bit iaf. När vi kom hem så stannade vi i trädgården så att barnen fick leka lite. Jörgen han bytte däck på bilen under tiden :) Isabella börjar bli långhårig nu, så tror det är dags att beställa hennes första klipp tid :) De säger ju att det är bra att lippa bort lite av det så kallade baby håret. Får ta och göra det i veckan :) Nu sover barnen sött. Jag ska bara skriva ner ett recept och skicka iväg det. Sen blir det mys i soffan med älsklingen min! Ha en trevlig kväll! Kraam

Kommentarer
Postat av: The Fashionisto/a

Säger godnatt! Hoppas du haft en bra dag :P

2011-04-04 @ 21:01:58
URL: http://thefashionisto.blogg.se/
Postat av: jens

Hur är de med dig idag då? :)

var med i min dagens blogg tävling vetja :)

2011-04-04 @ 21:26:21
URL: http://Jensnorell.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0