Så härligt...

Trodde knappt jag skulle komma upp idag när klockan ringde. Var så himla trött. Men, upp kom jag och iväg till skolan. När jag väl kommit dit och fått mej en kopp kaffe så var jag pigg igen :)
Det blev en mycket bra dag i skolan.
Vilket underbart väder det var när vi hade slutat. oj oj vilka vårklänslor det blev i kroppen. Solen sken, nästan ingen vind och bilen visare 20 grader varmt ute. Kan knappt bli bättre ju :)

 När jag kom hem så hämtade jag barnen på dagis, de var ute och lekte när jag kom. Stannade kvar och pratade lite med förskolelärarna medans barnen smaskade på frukt :) Sen gick vi hem, men vi stannade i trädgården. Jag och Jonathan rensade i alla landen. Han tyckte det var kul :) Isabella lekte mest i sandlådan, men mot slutet så ville och också hjälpa till. Vi tig en liten mini promenad bort för att slänga skräpet.

 Det är så härligt med denna sol. Bara älskar den och den enegri som man får :) Kaninen fick komma ut i den provisoriska buren en stund med. Hon såg ut att trivas väldigt bra! När vi gick in så var klockan över sex redan, så det blev en lite senare middag. Hade allt förberett så det gick snabbt iaf. Fläskpankaka är alltid uppskattat av barnen :)

 Nu sover dem sött, å jag ska snart göra detsamma. Tröttheten börjar komma lite smygande igen.

Ha en trevlig kväll!
Kraam


En glad Jonathan cyklar :) Moster Sandra försöker hänga med!

Fler bilder kommer. Orkar inte ladda upp dem nu bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0