Påskbuffé

Idag var det påskbuffé. Så himla roligt :) Trivs verkligen i severingen/kassan när det är mycket folk och det blir lite stressigt. Det var dock väldigt väldigt varmt. Att stå över vattenbadet med den varma maten är väldigt varmt. Men, då får man springa ett litet varv för att svalka av sig :)
Gästerna var iaf mycket nöjda och tyckte maten var väldigt god :)

Blev kvar lite längre i skolan idag med. Jag och Emelie hjälpte till att duka upp till en wisky provning som är ikväll. Bosse bildoktorn skulle hålla i den :)

Tänkte att jag skulle vara smart och åka och handla idag istället för imorgon. Tänkte ju att det skulle vara mer folk som handlar imorgon. Meen, ack så fel jag hade. Kändes som om hela vetlanda var inne och handlade idag! Herregud! Men, nu är det gjort iaf :) Alla saker är inköpta till våra planer inför helgen :)

Nu ska jag slappna av i soffan en stund. Är helt slut efter denna dag. Men, har haft det väldigt roligt :)

Ha en trevlig kväll.
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0