nu så..

nu har jag lugnat mej lite igen. Men blir så trött på denna orättvisa som finns. Hade jag kunnat så hade jag verlat födas om igen, få ha samma människor som finns i mitt liv nu, meen, att alla runt om mej mår bra. Tänk vad ett par människor kan förstöra för andra! Men men, det kommer att lösa sig. Man ska bara aldrig ge upp.

Dagen blev bra i skolan iaf. God mat blev det :) Väl hemma så var vi ute i trädgården lite innan det var dags att fixa middag. Idag blev det spaghetti och köttfärsås. Smidigt när det ska gå fort :) Å det blev väldigt gott, annars är det inte min favorit.

Nu ska jag kolla runt bland lite recept å se om jag kan bestämma mej om vad jag ska göra till mina tre a la carte dagar. finns ju ett och annat att välja på.

Ha en trevlig kväll
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0