Mycket trevlig dag!

Idag var det skönt att slippa vakna av en veckarklocka :) Men, Jonathan är ju uppe innan tuppen så upp tidigt blir det ändå :) Men att väckas av sin lilla älskling är bra mycket härligare än ljudet av den ettriga veckarklockan. Så, när vi kom upp blev det lite mys innan vi åt frukost. Sen gjorde vi oss klara för att åka hem till min pappa. På vägen stannade vi för att köpa en cykel till Jonathan. Åh vad glad han blev :) Det är så kul att verkligen kunna se hur glada de blir. Så när vi kom fram till pappa så packade vi upp och satte ihop cyklen så att Jonathan kunde cykla på den. Han var rikigt duktig på det :) Å kul tyckte han att det var. Vi gick in för att äta lite lunch, sen gick vi ut igen. Barnen lekte så bra med varandra. Lite senare på eftermiddagen så kom det lite folk för att fira Robin. Det var mycket trevligt! Å god fika :) När kalaset var över så åkte vi iväg till pappas häst. Barnen tyckte att det var roligt å Isabella blir som väntat väldigt förtjust i häsen :) Så, hon fick prova på att rida. En ledde hästen å min pappa och Jörgen gick på en varsin sida å höll i henne. Hon tyckte det var väldigt roligt :) Blev ledsen när hon skulle gå av. Jonathan ville inte prova. Å vi tvingar så klart inte honom heller. Kanske att han vill det en annan gång. Ska lägga upp bilder på allt här en annan dag. Har dem inte på datorn än, måste fixa det först. Just nu är vi på väg hem. Barnen har somnat efter en dag med mycket lek. Imorgon är det dags för skolan igen. Ska bli kul. Men känner att jag hade behövt lite ledigt nu. Men men, det är ju inte långt kvar tills skolan slutar :) Tycker det är tråkigt med när man får reda på att folk säger en sak men menar en annan. Har tröttnat på det en hel del. Så, från och med nu så skiter jag idet! Tänker inte lägga någon som helst energi på det mera. Sen får jag ta och förklara mej lite med. Kan kanske ha misstolkats för dem som inte rikigt vet. Men vi ska INTE flytta :) Hehe, det är skolan som jag går på som ska flytta. Å inget annat :) Nä, nu ska vi fortsätta att planera lite här i bilen på vägen. Ha en trevlig söndag. kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0