konstig dag

ja, idag har hela dagen känts konstig i skolan. Kan inte sätta fingret på vad det är bara, men den har varit annorlunda. Men så klart rolig ändå :) Har gjort nya saker som jag inte gjort innan, samt så fick jag vara i serveringen igen med :)

När dagen var slut så åkte jag hem till Sandra en sväng. Vi satt ute i den härliga solen på hennes balkong och tjötade :) Men, det kan bli för mycket av det goda med, så vi fick fortsätta tjötet i köket istället :) (solen gassade på och vindstilla, det blir varmt) Så, det var en mycket trevlig eftermiddag.

När jag kom hem så var Jörgen och barnen som väntat ute i trädgården. Så jag stannade ute med dem ett tag och spelade boll med Jonathan :) Vilket energiknippe han är!
 Sen var det dags att fixa middagen. Barnen älskar verkligen spaghetti och köttfärssås, de tog om två ggr var :)

Efter middagen var det dags för barnen att skrubba av sig i duschen, å sedan blev det bara en massa gos.

Nu efter de har somnat så har jag plockat undan, fixat med disk å tvätt. Men nu är det dags att ta det lugnt i soffan en sväng innan jag ska gosa med kudden, och älsklingen så klart :)

Just det, fick reda på vart jag ska vara på min praktik idag med. Å jag fick vara på den resturangen som jag bett om. Känns väldigt kul, men liite nervöst :)

Ha en trevlig kväll!
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0